Subject: LC3909 Taibu ja Aru kinnistute elektriliitumine. Meeliku küla, Võru vald, Võru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 09:20:45 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Järvekese
kinnistu elektriliitumise projekti Meeliku külas, Võru vallas, Võru
maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus jaotuskilp Vatsametsa kinnistule ja uus
maakaabel alates uuest jaotuskilbist kuni uue liitumiskilbini Taibu ja Aru
kinnistute piiril.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.